Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 

The Courage to be Disliked – F.A.Q.

26.04.21

We lijstten enkele van de veelgestelde vragen op, in aanloop naar de online voorstelling The Courage to be Disliked van de KOE.

Kan ik de aankoop van mijn ticket nog annuleren?
Net zoals bij de aankoop van een fysiek evenement bij Kaaitheater is het niet mogelijk om je ticket na aankoop nog te annuleren.

Ik bestelde een ticket maar ontving geen bevestigingsmail. Kan dat?
Als je de online bestelling succesvol afrondde, dan heb je automatisch een e-mail van ons ontvangen. Zoek in je spamfolder naar een mail van tickets@kaaitheater.be met als onderwerp ‘Je reservatie'. Nog niet gevonden? Misschien gaf je een foutief e-mailadres op? Stuur alleszins een mailtje naar  tickets@kaaitheater.be, en je krijgt de mail nogmaals toegestuurd.

Het beeld (en/of) geluid van de livestream komt niet goed binnen. Wat moet ik doen?
De KOE werkt samen met geroutineerde professionals om een zeer kwalitatieve streaming mogelijk te maken. Zonder een e-mailbericht van onze kant, mag je ervan uitgaan dat het probleem zich bij jou thuis situeert. Vaak zien we een probleem bij toestellen die zich te ver bevinden van de router waar het internetsignaal binnenkomt. Ga dus zeker voldoende dicht met je computer, tablet of smartphone bij de router zitten. Bij voorkeur sluit je je computer rechtstreeks met een ethernetkabel aan op je router. Dan ben je er 100% zeker van dat er geen storing op het WiFi-signaal zit.

Zal er publiek aanwezig zijn in de zaal?
Er zal geen extern publiek aanwezig zijn. Om de organisatie strak en veilig te laten verlopen, zijn naast de artiesten enkel de technici aanwezig.